نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی ژاپن و بحرین در جام ملت‌های آسیا | سامورایی‌ها از سد سخت بحرین عبور می‌کنند؟

  • کد خبر: ۲۰۹۲۲۱
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷
تاریخ و ساعت بازی ژاپن و بحرین در جام ملت‌های آسیا | سامورایی‌ها از سد سخت بحرین عبور می‌کنند؟
تیم‌‎های ملی ژاپن و بحرین در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا، چهارشنبه ۱۱ بهمن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های ملی بحرین و ژاپن در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا، چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ از ساعت ۱۵ به وقت تهران در ورزشگاه الثمامه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

سامورایی‌ها در گروه D این رقابت‌ها با برد ۴ بر ۲ مقابل ویتنام کار خود را استارت زدند، اما با شکست ۲ بر یک مقابل عراق، صدرنشینی این گروه را از دست دادند و به طرف دیگر جدول که ایران در آن حضور داشت، راه یافتند. ژاپن در سومین بازی خود ۳ بر یک اندونزی را شکست داد تا با ۶ امتیاز و به عنوان تیم دوم گروه خود به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند.

در حالیکه پیش‌بینی می‌شد در این مرحله ژاپن حریف کره جنوبی شود، اما شاگردان کلینزمن با از دست دادن پیروزی در دقایق پایانی مقابل مالزی دوم شده و بحرین توانست به عنوان صدرنشین از گروه E صعود کند.

تیم ملی بحرین در ابتدا ۳ بر یک به کره باخت، اما در ادامه با ۲ پیروزی یک بر صفر مقابل مالزی و اردن توانست با ۶ امتیاز به مرحله یک هشتم صعود کند تا در این مرحله به مصاف ژاپن مدعی برود.

برنده این دیدار به برنده بازی ایران و سوریه برخورد خواهد کرد. با توجه به برتری ژاپن و ایران نسبت به بحرین و سوریه روی کاغذ، پیش‌بینی می‌شود ایران و ژاپن در یک‌چهارم به مصاف یکدیگر بروند و بازی یک‌چهارم دوره گذشته جام ملت‌ها را این بار در قطر تکرار کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->